Servis - chladenie a pranie
Pre zákazníkov značky Romo poskytujeme plný servis od prvého kontaktu, až po vyriešení opravy. Využijte prosím prednostne servisný formulár centrálneho servisu pre urýchlené vyriešenie reklamácie:
Ukladám, prosím čakajte ...
Kontakt

Kontaktné údaje pre potreby opravy.

Predajca

Údaje o predajcovi pre rýchlejšie vybavenie opráv.

Spotřebič a závada

Vyberte prosím druh opravy. Na záručné a pozáručné opravy potrebujeme iné informácie.

Informácie o type spotrebiča. Musíme ich poznať pre správne vyhodnotenie opravy.

Chcete priložiť k objednávke opravy nejaký súbor?


CZ tel.: +420 599 529 251, +420 599 529 220
SK tel.: +421 915 473 787

E-mail: hlaseni.reklamaci@elmax.cz

ZÁRUČNÉ PODMIENKY

  1. Platný a čitateľný predajný doklad, ktorý obsahuje dátum predaja, model spotrebiča a označenie predajcu oprávňuje používateľa využiť záruku na výrobok v súlade s ustanoveniami Občianskeho zákonníka, v platnom znení.
  2. Ak nie je stanovené inak, je záručná doba na výrobok 24 mesiacov. Začína plynúť odo dňa prevzatia veci kupujúcim.
    Výrobky vyžadujúce odborné zapojenie: plynové a kombinované sporáky a varné dosky, ďalej všetky spotrebiče, ktoré nie sú vybavené prívodným elektrickým káblom zakončeným vidlicou. Zapojenie spotrebiča je službou hradenou zákazníkom. Dovozca nezodpovedá za poškodenie vzniknuté chybnou inštaláciou a chybným zapojením výrobku
    .
  3. Záruka vyplývajúca z týchto záručných podmienok môže byť uplatnená len na území Slovenskej republiky a týka sa iba a výlučne spotrebičov dovezených do SR prostredníctvom našej spoločnosti, ELMAX Store a. s., Topolová 777/2, Horní Těrlicko, 735 42 Těrlicko, ktorá je oficiálnym distribútorom značky Romo pre Českú republiku.
  4. Záruka sa kupujúcemu (konečnému spotrebiteľovi) poskytuje v súlade so zákonom č. 634/1992 Zb. O ochrane spotrebiteľa v platnom znení, na výrobok slúžiaci pre bežné používanie v domácnosti. Výrobok nie je určený na priemyselné použitie a poskytovanie služieb. Spotrebiče, ktoré nie sú používané v domácnosti, nie sú predmetom záruky (hotelové a reštauračné zariadenia, školské zariadenia, upratovacie firmy, atď…)
  5. Práva zo zodpovednosti za vady výrobku sa uplatňujú u predávajúceho. Záručná oprava sa vzťahuje výlučne na chyby, ktoré vzniknú počas platnosti záručnej lehoty a to výrobnou vadou. Takto vzniknuté vady je oprávnený odstrániť len autorizovaný servis.
    O odstránenie vád výrobku v záručnej lehote je kupujúci oprávnený požiadať predajcu alebo Centrálny servis ELMAX Store tel: +420 599 529 251, alebo prostredníctvom elektronického formulára na
    (https://www.elmax.cz/clanek/servisnireklamace-elmax).
  6. Zákazník musí pri objednaní opravy nahlásiť dátum predaja, model spotrebiča a výrobné číslo, ktoré sa nachádza na výrobnom štítku každého spotrebiča. Bez nahlásenia týchto údajov nebude môcť byť požiadavok zákazníka na bezplatnú opravu vyriešený. Zákazník je tiež ďalej povinný poskytnúť autorizovanému servisu súčinnosť potrebnú na overenie existencie prípadne odstránenie reklamovanej chyby.
  7. Pri návšteve servisného technika kupujúci preukáže existenciu záruky alebo nároku na bezplatný servis predložením čitateľného predajného dokladu alebo certifikátu 4 ročného bezplatného servisu. Po vykonaní záručnej opravy sú autorizované servisné strediská alebo predávajúci povinní vydať kupujúcemu čitateľnú kópiu opravného listu alebo doklad o uplatnení práva na záruku a dobe trvania opravy.
    Po dobu záruky je kupujúci povinný uschovať všetky doklady súvisiace s kúpou a servisom výrobku.
    Opravný list slúži na preukázanie práv kupujúceho, preto je vo vlastnom záujme kupujúceho si skontrolovať pred podpisom všetky údaje. Záručná lehota sa v prípadoch, keď porucha znemožnila používanie výrobku, predlžuje o dobu, kedy kupujúci uplatnil nárok na záručnú opravu u autorizovaného strediska až do dňa prevzatia opraveného výrobku.
  8. Výrobok musí byť inštalovaný a prevádzkovaný podľa návodu na obsluhu a platných noriem. Funkcia chladničiek, mrazničiek a iných kombinácií je zaručená pri okolitej teplote od + 10 ° C do + 32 ° C.
  9. Touto zárukou nie sú ovplyvnené práva kupujúceho, ktoré sa ku kúpe viažu podľa osobitných právnych predpisov.
  10. Právo na uplatnenie záruky zaniká pokiaľ:
  • nie je výrobok používaný v súlade s návodom
  • došlo k mechanickému poškodeniu výrobku cudzím zavinením, pri nesprávnej údržbe alebo iným zanedbaním starostlivosti o výrobok
  • bol na výrobku vykonaný neodborný zásah neoprávnenou osobou
  • plynové spotrebiče alebo spotrebiče s napájaním 400V neboli uvedené do prevádzky odbornou firmou
  • došlo k mechanickému poškodeniu pri preprave
  • je vada spôsobená vonkajšími podmienkami, ako sú napr. poruchy v elektrickej sieti alebo chybná bytová inštalácia, extrémne tvrdou vodou, zlú náplní alebo inými nevhodnými prevádzkovými podmienkami, poškodenie živlom
  • je výrobok chybný z dôvodu použitia neoriginálneho príslušenstva a náhradných dielov
  • kuchynská linka, do ktorej je výrobok zabudovaný, nespĺňa technické parametre
  • záruka sa ďalej nevzťahuje na preventívnu údržbu popísanú v návode na obsluhu, prípadne chyby spôsobené nevhodnou manipuláciou, na opotrebenie vzniknuté bežným používaním (ako je opotrebenie žiaroviek, filtrov a pod.), mechanické poškodenie sklenených a plastových komponentov
  • záruka sa nevzťahuje na návštevu technika na poradenstvo, preventívnu kontrolu stavu spotrebiča, výmenu náhradného dielu, ktorý nevyžaduje odborný zásah, zámena smeru otvárania dverí chladničiek

Spoločnosť ELMAX Store a.s., Topolová 777/2, Horní Těrlicko, 735 42 Těrlicko ponúka spotrebiteľom na vybrané modely akciu "4 roky bezplatný servis". Predmetom tejto akcie je bezplatné odstraňovanie výrobných chýb po dobu nasledujúcich 24 mesiacov od skončenia zákonnej dvojročnej záručnej lehoty.
Podmienkou získania certifikátu bezplatného servisu je splnenie všetkých podmienok uvedených na http://www.romocr.cz/4-roky-bezplatny-servis.
O odstránenie chýb výrobku v predĺženej záručnej lehote je kupujúci oprávnený požiadať Centrálny servis spoločnosti ELMAX Store, tel. 599 529 251 alebo na adrese hlaseni.reklamaci@elmax.cz.
Pri oprave v rámci akcie 4 roky bezplatný servis je užívateľ povinný autorizovanému servisu predložiť platný certifikát bezplatného servisu a predajný doklad.
V dobe trvania bezplatného servisu bude oprávnená reklamácia riešená opravou alebo dodaním náhradného dielu.
V prípade neodstrániteľnej chyby zaistí predajcu priamo u zákazníka výmenu výrobku za nový. Spotrebiteľ nemá právo v priebehu bezplatného servisu na vrátenie kúpnej sumy. Uplatnenie práva na bezplatné odstraňovanie výrobných chýb podlieha tu uvedeným všeobecným záručným podmienkam.

RADY SERVISU PRE SPOTREBITEĽOV

Pre nahlásenie reklamácie si pripravte nasledujúce údaje:

  • typ výrobku,
  • výrobné číslo,
  • dátum zakúpenia,
  • číslo záručného listu,
  • popis poruchy,
  • presnú adresu.

PRI KÚPE SI SKONTROLUJTE:

  • Či ste k spotrebiču dostali slovenský návod (ak ste návod stratili môžete si ho na týchto stránkach stiahnuť vo formáte pdf alebo požiadať o neho na marketing@elmax.cz.
  • Či je súčasťou práčky a umývačky prívodná h
  • Na umývačkách a práčkach vybavených systémom Aqua stop, treba najskôr skontrolovať tlak vody na mieste, kde budete spotrebič zapájať, či má hodnotu požadovanú v návode.Mohlo by sa vám stať, že tento systém neotvorí prívod práve kvôli nízkemu tlaku vody.Dnes už existujú ventily, ktoré dokážu zvýšiť tlak vody. Na túto skutočnosť sa informujte u vášho inštalatéra, je to záležitosť, ktorá sa vyskytuje u všetkých spotrebičov vybavených týmto systémom (i u konkurencie). Predídete tak neoprávnenej reklamácii.
  • Kupujte spotrebiče u predajcov, ktorí vám ponúkajú odborné zapojenie spotrebiča. Ak budete spotrebič zapájať sami, nezabudnite postupovať podľa návodu a odstráňte všetky prepravné blokády.
  • Vždy pred prvým použitím si dôkladne preštudujte návod!
  • Chladničky a mrazničky nevozte v horizontálnej polohe tj. naležato. Pokiaľ sa spotrebič pri preprave nakloní, nechajte ho na 12 hodín pred zapojením do siete stáť, aby mohol kompresorový olej stiecť späť do kompresora.
  • Ak sa na spotrebiči vyskytne pri prevzatí tovaru akákoľvek povrchová alebo iná vada, obráťte sa ihneď alebo bez zbytočného odkladu na vyššie uvedenú servisnú linku, aby reklamácia mohla byť správne posúdená a vybavená. Obal od výrobku nevyhadzujte a odporúčame zaobstarať si fotodokumentáciu ako obalu, tak i samotného poškodenia.